BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 7 May 2011

Wake up in the morning :)

welcome100.gif


assalamualaikum semua :(
Hari ni memang hari yang amat menyakitkan hati betul !
yela .. mana taknya , pagi-pagi lagi dah kena membebel dengan nenek aku .
pukul 7 pagi pulak tu , lepas sembahyang subur . kena membebel balikk !
kakak aku ( NURAMALYNA) pulakk marahmarah cari selipar dia . lepastu nenek aku tuduh aku pulak yang pakai .
Makk aii ! memang bakau lemakk betul lah . baru nak rasa nak bangun pagi yang NYAMAN :(
Memang malang betul lah . lepas tu cerita pasal family . ni tak kena tu takkena .! Meluaaattt !!!
Memang tak boleh tenguk aku senang sikit , ada je cerita Hot dia tu !
Mulai sekarang aku bangun lambat je . !
Takde lah sakit telinga aku !
Aku yang tak bersalah pun kena !!! 
Memang laahh !

0 comments: