BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 12 May 2011

FAMILY

assalamualaikum semua !
hari ni hari yg amat menyedihkann aku . 
Ada famiy tapi ENTAHLAHH
Masalah , masalah dan masalah .
orang yg dalam dunia tak kesian kan aku ke ?
macam rasa sorg je , ada ibu dan ayah tapi tak pedulikan aku , lebih pedulikan adik beradik yg lainn ,
kenapalahh ,
asal aku jea da masalahhh ,
aku tak pernah salah kan dia buat macam tu sebab aku sayang diaa . tapi ? apa yg aku dapatt ?
Makiii ?
mintak duit nak beli kertas A4 dah nak jerit2 ,
Bila adik beradik yg lain mintak lagi mahal boleh je ,
Actually aku ni sape ?  sampai macam tu sekali dorg layan aku ,
Dia cakap aku ni suka buat masalh . aku diammm
.tapi betul ke ya allahh ?
aku dah tak tahan dahh ,
balik sekolah kena MAKI ,
MAKI < MAKI < DAN MAKII ,
aku ada perasaan jugakkk .kadan2 aku rasa macam apa tujuan kau hidupkan aku ya allah ?
Orang kate ada hikmah disebaliknya , Tapi .terlalu banyak masalhnya ,SEMUA tu HIKMAHH ?
MASYAALLLAHH !
Berikan aku kekuatan . dan tunjukkan siape lagi yg menyayangi diri aku ni .
Kalau takada , lebih baik kau amik je aku bersama kau ya allahh ,


Hope aku dapat macam ni , AMInn .

0 comments: